Nieuwe Skull and Bones details zijn opgedoken van een leaker. Dus er is nog hoop.

In de loop van een nieuwe 10-tweet thread gisteren op 15 september, beweerde gerenommeerde Call of Duty en Battlefield leaker Tom Henderson een aantal details met betrekking tot Ubisoft’s Skull and Bones  te weten. Henderson beweert dat er vijf verschillende niveaus van schepen in het piratenspel, verdeeld in drie verschillende categorieën voor het type van de reis die je zult beginnen en  dat je nieuwe schepen via blauwdrukken  ontgrendeld.

Hendersons geeft tijdens de uitgebreide thread meer bijzonderheden aan, zoals kleinere schepen die in staat zijn om grotere schepen te slim af te zijn en zich op nieuwe locaties te wagen. Elk schip heeft ook een vooraf bepaald aantal kanonnen, beweert Henderson, maar je kunt andere wapens op je schepen installeren zoals mortieren, ballista’s, en meer.

Dit is de eerste nieuwe informatie die we sinds lange tijd over de gameplay van Skull and Bones hebben gehoord, al spreekt het voor zich dat niets van deze informatie officieel is. Neem deze informatie van Henderson dan ook met een korreltje zout.

Eerder deze maand onthulde Ubisoft dat Skull and Bones nu mikt op een release ergens tijdens of na 2022. De piraten game werd terug in 2017 al aangekondigd en kost nu al meer dan $ 120 miljoen. Ubisoft Singapore, nu verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Skull and Bones, beweert een “nieuwe visie” voor het spel te hebben. Wat dit is, dat blijft nog even een verrassing.

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties