Schrijf 6 mei 2016 in de geschiedenisboeken. De dag dat Call of Duty werd vermoord door een 80 seconden durende video. Facebook is omgetoverd tot een condoleanceregister en de ramptoerist die ik ben geniet vol van de creativiteit.

EA had gister het antwoord op de vraag die de gemiddelde gamer al jaren had, wanneer gaan we weer terug naar WWI of WWII? Met de release van de trailer gister is #RIPCoD trending op alle social media. De tweets en Facebook posts waarin het ongenoegen wordt geuit over Call of Duty vliegen je om de oren.

Voor de CoD-fanboys die inmiddels nog niet over zijn, voor hen die zeggen dat het uiteindelijk wel mee valt, hier een paar keiharde statistieken om Call of Duty officieel dood te verklaren:

2016-05-07 11_32_50-Start2016-05-07 11_32_32-Clipboard

13174217_457015541164096_4239642501834909924_n[1]

Wij hebben op Facebook ook even de poolshoogte opgenomen. Daar blijkt dat van de 50 doorontwikkelde apen die hebben gereageerd op onze vraag: “Battlefield of CoD?” er geen hond zit te wachten op Call of Duty Infinite Warfare. Ook op onze Facebook-pagina is de #RIPCoD-gekte al doorgedrongen.

2016-05-07 16_33_29-Clipboard

En tenslotte, je campagne is pas succesvol als er een nieuwe meme is geboren:

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties