Ubisoft being Ubisoft, het ligt er nu wel erg dik bovenop. We weten twee dingen: The Division komt er aan en Ubisoft is goed in het creëren van een hype. Zo is hier dan een “teaser” voor The Division.

We gaan weer hetzelfde Ubisoft-proces door als bij Watch_Dogs en The Crew. Ubisoft heeft blijkbaar kant-en-klare werkprocessen liggen voor het maken van een hype die we nu bij The Division zien en ongetwijfeld ook weer bij Ghost Recon Wildlands gaan meemaken:

  1. Onmogelijke graphics in een “gameplay”-trailer op de E3
  2. De game aankondigen voor volgend jaar
  3. De game na een jaar uitstellen met nog een jaar
  4. Dev-diaries en behind the scenes waarbij je onbewuste brein suggestief wordt beïnvloed
  5. Teasers van iets (achteraf) triviaals
  6. Beelden, en andere smeuïge details “lekken”

Niet dat we het Ubisoft kwalijk nemen, want die jongens moeten ook gewoon die games verkopen en de aandeelhouders tevreden houden. Het is wel jammer dat de hype niet zo natuurlijk tot stand komt als bij een Fallout 4, maar dat het weer op een behoorlijk kunstmatige manier moet gebeuren volgens bovenstaande stappenplan.

Voor The Division zijn we dus bij punt 5 aanbeland en wij doen er vrolijk aan mee. Zie hieronder daarom de volgende teaser voor iets wat uiteindelijk een wervelwind in een borrelglaasje gaat zijn, mark my words. Anyway, 17 december zullen we het horen.

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties