De vrienden van Digital Foundry hebben weer eens twee versies van een game vergeleken. Dit keer de 360 en de Backwards Compatible versie op de One van Red Dead Redemption die een opvallende betere performance laat zien.

Het is misschien wel de meest populaire Backwards Compatible game, Red Dead Redemption. Dat mensen lovend zijn over de grafische kwaliteit op de Xbox One van een game van zes jaar oud spreekt boekdelen.

Als je je afvraagt of de game geen grafische boost heeft gehad, nee dat heeft-ie niet, dit is dezelfde game als zes jaar geleden. Wat Digital Foundry in z’n vergelijkingsvideo wel bevestigd is dat de game een stabiele 30 fps draait waar de 360-versie nog regelmatig framedrops naar 20 fps had.

Voor de rest is er niks veranderd. De game heeft nog steeds dezelfde kleuren, textures, effecten, draw distance en resolutie. Het voordeel zit hem dus echt in de stabiele framerate.

Naast bovenstaand voordeel heb je nog meer mazzel als je van plan bent om de topgame op de huidige generatie console te spelen want de meeste multiplayer DLC is gewoon gratis in de store.

Dat Red Dead Redemption nu speelbaar is op de Xbox One is een gouden move van zowel Microsoft als Rockstar. Na de aankondiging vorige week dat de game naar Backwards Compatibility ging zijn de verkopen van de game omhoog ge-explodeert met bijna 6000%.

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties