Terwijl vandaag patch 1.2 op de Xbox One wordt uitgerold, staat de volgende alweer te wachten. Op de 20e kan je alweer de derde patch verwachten oftewel versie 1.3. Deze versie zal weer een aantal kleine problemen oplossen.

Ondertussen is er wel het één en ander merkbaar binnen de game. Dat klopt ook want op dit moment zijn er al een aantal andere oplossingen actief. Patch 2.0, een grote, staat ook al op de lijst en zal tegelijkertijd met de eerste expansie worden uitgerold op 2 februari.

Laten we eens op een rij zetten wat er allemaal gefixt is en gaat worden.

Algemene verbeteringen

  • Een update voor de server tick rate. Deze update zorgt ervoor dat het terugkoppelen van posities en schietacties is verbeterd waardoor je positie in het spel 60 keer per seconde wordt geüpdatet met de server. Hiervoor stond hij op 30 verversingen per seconde.

Anti-cheating

  • Het tegengaan van cheaters is verbeterd. Er is een update in het ban-protocol welke inhoudt dat bij het opmerken van cheaters in het systeem, er een permanente ban wordt uitgevaardigd. Dus de 3 dagen ban bij een eerste overtreding bestaat niet meer.

Fix voor het uitbreken van verdedigers tijdens de voorbereiding

  • Het spel is zo aangepast dat er nu een insta-kill-configuratie voor verdedigers kan worden toegepast als zij buiten hun zone stappen tijdens de voorbereidingsfase. Deze functie kan op elke moment worden geactiveerd. De eerste tests worden op de 13e uitgevoerd. Mocht deze functie dan effectief zijn, dan zal dit later op de dag op alle platforms actief worden.
Fix voor bugs gemeld door de community

Level design fixes

  • De bug waarbij spelers tijdens de voorbereiding buiten hun zone konden stappen (de rode muur) is hersteld. Als je vanuit knielpositie naar stapositie gaat terwijl je een barricade op aan het zetten bent, was het mogelijk om door een muur heen te lopen. Dit moet nu ook hersteld zijn.

Online fixes

  • Gedeeltelijke fix voor de Error [2-0x00000041].
  • Fix voor het bevriezen van het beeld tijdens het laden (rook achtergrond).
  • Fix voor het bevriezen tijdens de datasynchronisatie.
  • Verbeterde error tracking zodat error makkelijker kunnen worden geanalyseerd.
  • Een aantal kleinere connectiviteit- en crash-problemen opgelost.

Weer een hele lijst. Het is fijn om te zien dat Ubisoft druk bezig is om de game dat te geven wat het verdiend.

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties