Hell is Us aangekondigd

Hell is Us is een nieuw en ambitieus project van ontwikkelstudio Rogue Factor. De creative director van het project is Jonathan Jacques-BelletĂȘte, die bekend werd met zijn werk aan Deus Ex: Human Revolution, Deus Ex: Mankind Divided en – meer recent – Marvel’s Guardians of the Galaxy, voordat hij zich bij het team aansloot. Hell is Us is al jaren in ontwikkeling en het meest ambitieuze project waar de studio tot op heden aan werkte.

Hell is Us is een third-person actie-avonturenspel dat zich afspeelt in een semi-open wereld, waarin een hoofdpersoon probeert zijn verleden te doorgronden in een land dat door een burgeroorlog wordt geteisterd. Achter de bijna totale zelfvoorziening van het land schuilt een duister geheim
 heeft het misschien iets te maken met de zogenaamde “Calamity”, recente verschijningen van bovennatuurlijke wezens die lijken op oude grafstenen en monumenten? Uitgerust met wapens die speciaal zijn gesmeed om deze monsters te bestrijden, moet de hoofdrolspeler zijn uitrusting zo slim mogelijk gebruiken om in het avontuur te vorderen.

Hell is Us is een game in een nieuw genre, waarin spelers helemaal op eigen houtje omgevingen moeten verkennen om informatie te verzamelen.

Met Hell is Us willen we terugkeren naar een werkelijk gevoel van avontuur en verkenning, We hoeven geen uitgebreid logboek met quests of wegwijzers op de kaart te hebben, we willen dat spelers de spanning van het avontuur voelen, en zich laten leiden door hun gevoelens en instincten.

Jonathan Jacques-BelletĂȘte, creative director van het project.

Hell is Us wordt ontwikkeld in Unreal Engine 5 en verschijnt in 2023

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties