Eerste gameplay beelden F1 2018 getoond

We zitten al volop in seizoen 2018 van de Formule 1. Tijd dat we die virtueel kunnen gaan spelen. De eerste beelden zijn getoond.

Zondag start de GP van Monaco en om dat te vieren zijn de eerste beelden van F1 2018 op dat circuit getoond. Charles Leclerc van het Alfo Romeo Sauber team heeft zijn eerste rondje in de komende game afgelegd.

Over de game zegt Leclerc het volgende:

Ik speel de F1 game erg graag. Zodra ik uit de auto stap mis ik het racen alweer. Dus thuisgekomen ga ik voor de fun lekker spelen. Dit spel zit het dichtste bij het racen in een Formule 1 auto dus het is heerlijk om dit te spelen. Ik ben verbaasd over het gehalte van realisme van het circuit van Monaco. Ik ben in Monaco geboren dus ik ken het circuit heel goed. Ze hebben het circuit echt goed in beeld gebracht.

Als we de video bekijken zie je verbeterde belichting, luchten, wolken en atmosferische systemen. Dit werkt had in hand met alle andere rendering in de game en maakt het allemaal geloofwaardiger dan ooit tevoren. De nieuwe technologie voor het maken van wolken en het weer komt overeen met de werkelijkheid.

Voor de oplettende kijker, de game krijgt het ERS, het Energy Recovery System, toegevoegd. Als speler heb je controle over dat systeem. Het ERS werkt als volgt. Dit systeem wordt door twee bronnen gevoed, de kinetische energie van de motor en door de hitte die de motor produceert en via de uitlaat naar dit systeem gaat. Zowel de kinetische (beweging) als de hitte energie wordt door dit systeem omgezet naar elektrische energie. Deze energie kan je op bepaalde momenten teruggeven aan de motor waardoor er tijdelijk meer vermogen aanwezig is en je harder kan rijden.

Andere verbeteringen zullen te zien zijn in de Career mode die je nog meer meeneemt in de wereld van de Formule 1. We wachten met smart op meer beelden.

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties