Dode spelmomenten verbeterd in FIFA 17

Vernieuwingen in FIFA, dat kennen we allemaal. Aan het eind van het liedje blijken die vernieuwingen helemaal niet zo vernieuwend te zijn. Is dit nu anders?

Een belangrijke vernieuwend element in FIFA 17 zijn de dode spelmomenten. In bovenstaande video wordt er het een en ander getoond. Maar wat is daar nu anders aan?

Laten we ze op een rij zetten en beginnen met de directe vrije trap. Daarin is de aanloop veranderd en aanpasbaar geworden zodat er meer spin en beweging in de bal te zien is. Blijkbaar is het nieuw om een bal een curve te geven (konden we dat niet al?).

De hoekschoppen hebben een nieuw targeting systeem waarin je spelers met een grotere precisie kan uitkiezen. Je kan nu omschakelen naar een speler om hem de perfecte kopbal te laten geven. Nieuw toch? Volgens mij ook niet nieuw, doen we in deel 16 ook al.

Ook de penalty is vernieuwd. Je kan nu de bal naderen vanuit andere hoeken en met verschillende snelheden. Dat is wel echt nieuw want die optie zat er nog niet in.

Bij een inworp kan je nu langs de lijn bewegen en een schijngooi maken. Eveneens totaal nieuw en wel iets wat prettig is.

Wat er echt allemaal nieuw aanvoelt, dat weten we pas na de eerste potjes dus daar wachten we dan maar op.

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments