Stel je voor, EA heeft niet de licentie van Star Wars en brengt dus geen reboot van Battlefront. Hadden wij dan een Battlefront in 2015 gehad? Waarschijnlijk niet, maar toch is het leuk om te fantaseren over een Star Wars Battlefront die Koos EA-loos is. 

Er zijn beelden gelekt over een potentiële Star Wars Battlefront 3, een direct vervolg op twee, gemaakt door Free Radical (die je kent van TimeSplitters, Crysis, Homefront: The Revolution etc.).

Kijk hier maar naar bijvoorbeeld de character creation, en de planeet Hoth.

battlefront3

Wat zien we en wat willen we zien?

Ik zie in deze paar seconden al dat voertuigen een stuk nuttiger zijn dan de 2015 versie. Hoezo? Omdat je echt naar een punt moet reizen om het over te nemen en dus je voertuig nodig hebt. Verder ziet het er echt niet goed uit qua graphics, maar dat is logisch. De game zou uitkomen op de Xbox 360, dus je kan niet helemaal gaan vergelijken. Dit wordt ook geen epistel met ‘ZIE JE!? EA’S VERSIE NAAIT ONS MET TE WEINIG CONTENT! WE HADDEN BATTLEFRONT 3 NODIG!’, maar ergens ben ik gewoon nog steeds teleurgesteld in de ontbrekende grote schaal battles. Hoth is namelijk een mooie plaats voor een grote battle, maar in Battlefront 2015 is de balans heel snel zoek. Dus het is wel chaos en voelt groots, maar de voertuigen die er in zitten, zijn er enkel om soldaatjes te doden en niet zozeer voor vervoer.

Wat zouden we eigenlijk van Star Wars Battlefront 3 willen, mocht de game zijn uitgekomen? Grotere space battles zouden wel leuk zijn, maar dan met meer diepgang en variatie. Bijvoorbeeld meer de nadruk op het binnenvallen van schepen en keihard alles kapot maken. Of juist meer samenwerken in één schip (Millenium Falcon). Meer planeten, hoewel die vast via DLC komen voor Battlefront 2015. Anyways, wat hadden jullie van Star Wars Battlefront 3 verwacht als de game was uitgebracht?

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties